تبلیغات
دعا نویسی واحضار فرشته محافظ و جن وعلوم غریبه - یک تمرین ساده برای حرکت دادن اجسام
پنجشنبه 11 آبان 1391

یک تمرین ساده برای حرکت دادن اجسام

   نوشته شده توسط: سید رضا مهدوی    

تمرین ساده برای حرکت دادن اجسام

ابتدا وسایل مورد نیاز برای این تمرین :
1- یک عدد سوزن یا هر وسیله ای شبیه به آن 
2- یک تکه کاغذ یا مقوای نازک به ابعاد تقریبی 5 در 5 سانتیمتر 
3- محیطی آرام وبه دور از هر عامل مزاحم
طریقه انجام آزمایش:
ابتدا کاغذ را به صورت قطری در هر دو جهت تا بزنید به طوری که بعد از تا زدن کاغذ به صورت یک هرم در آید
سوزن را به صورت عمودی در جایی مهار کنید بهتر است سوزن را از قسمت ته در یک تکه شمع یا چیزی شبیه آن فرو ببرید
کاغذی که به صورت دقیق تا خورده است را از قسمت گودی آن بر روی سوزن قرار دهید
سپس در فاصله 2 متری کاغذ بنشینید فاصله کمتر از این باعث میشود که جریان تنفس شما مو جب حرکت کاغذ شود
وفاصله بیشتر مو جب تضعیف نیروی جنبش روانی میشود
در ابتدا بهتر است که 15 دقیقه ای تمرین ریلکسیشن (تن آرامی) ساده ای انجام دهید که این کار به بهتر انجام شدن تمرین
کمک زیادی میکند.
بعداز تن آرامی همانطور که گفتم در فاصله تقریبی 2 متری کاغذ بنشینید وشروع به تمرکز کردن به کاغذ نمایید
در ذهن خود اینگونه تلقین نمایید که نیرویی از چشمان شما خارج شده وموجب حرکت کاغذ میشود.
در حین تمرکز هیچ نیازی به فشار آوردن به خودتان نیست تنها با تمرکز و نگاه مستمر به کاغذ میتوانید آن را حرکت دهید.
من در نوبت دوم تمرین موفق به حرکت دادن کاغذ شدم.
در ابتدای تمرین ممکن است چشمهای شما خسته شود که بهتر است هر موقع احساس خستگی کردید برای لحظاتی 
چشمان خود را ببندید.
باید توجه داشته باشید که تمرین را در مکانی انجام دهید که هیچگونه حرکت هوا وجود نداشته باشد.
در ابتدای تمرین هدف شما فقط حرکت دادن کاغذ باشد با پیشرفت در اینکار شما میتوانید جهت حرکت کاغذ را نیز تعیین کنید.
با انجام این تمرین شما از پیشرفت خود و همچنین از نیروهای نهفته در وجودتان بسیار متعجب خواهید شد.
بعد از پیشرفت در تمرین با کاغذ شما میتوانید این تمرین را با با شعله شمع یا چوب کبریت بر روی آب نیز انجام دهید.
من با تمرین موفق شدم با نگاه کردن به سیم تلفن آنرا به حرکت در آورم شما نیز میتوانید با تمرین اجسام سنگینتر را
نیز به حرکت در آورید.
در ابتدا از تمرکز طولانی خودداری نمایید و به تدریج مدت زمان آن را افزایش دهید این تمرین هیچگونه خطری برای تمرین کننده 
ندارد.

feet pain
سه شنبه 28 شهریور 1396 12:11 ق.ظ
I'd like to find out more? I'd love to find out some additional information.
Foot Problems
شنبه 14 مرداد 1396 06:08 ق.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this board
and I find It really useful & it helped me out much. I hope
to give something back and aid others like you helped
me.
Alejandrina
دوشنبه 9 مرداد 1396 09:10 ب.ظ
Hello there, I think your blog could be having web browser compatibility issues.
When I take a look at your website in Safari, it looks
fine but when opening in IE, it has some overlapping issues.
I merely wanted to provide you with a quick
heads up! Other than that, fantastic site!
std testing centers
جمعه 2 تیر 1396 06:29 ب.ظ
قلب از خود نوشتن در حالی که صدایی دلنشین اصل آیا واقعا نشستن کاملا با من پس از برخی از زمان.
جایی در سراسر پاراگراف شما در واقع قادر به من مؤمن
اما تنها برای بسیار در حالی که کوتاه.
من با این حال کردم مشکل خود را با فراز در مفروضات و یک ممکن است را خوب به کمک پر کسانی که شکاف.
در صورتی که شما در واقع که می
توانید انجام من خواهد بدون شک بود در گم.
Kevin
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 07:29 ق.ظ
You ought to take part in a contest for one of the most useful websites on the internet.
I most certainly will recommend this blog!
ASEMAN
یکشنبه 10 فروردین 1393 02:35 ب.ظ
MISHE FILM IN KARO KE KARDI BEZARI
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر